Sorunsuz Bağlantı için www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com sitesinden giriş yapınız.

10 Ocak 2011 Pazartesi

YeeChat ile İlgili Sıkca Sorulan Sorular ve Yardım/Destek Paneli

YeeChat ile İlgili Yardım ve Destek için YeeChat Yardım Sitesi Linke Tıklayın



YeeChat Sohbet Odalarıyla İlgili Sıkça Sorulan Sorular.


1-YeeChat Sohbet Odası Nasıl Kurulur?
2-YeeChat Nasıl Üye Olunur?
3-YeeChat Kullanıcı Adımla Bağlanamıyorum?
4-YeeChat Erişiminiz Engellendi Uyarısı Geliyor?

5-YeeChat Nasıl Admin Olunur?
6-YeeChat Mod ve Yetki Verme/Alma Nasıl Yapılır?
7-YeeChat Rahatsızlık Verenler Nasıl Banlanılır?
8-YeeChat Uzun Süreli Ban Nasıl Atılır?
9-YeeChat Arkadaş Listesine Kişiler Nasıl Eklenir Çıkarılır?
10-YeeChat Sohbet Odasında Kamera Nasıl Açılır?
11-YeeChat'te Sesli Konuşma Nasıl Yapılır?
12-YeeChat Görüntü ve Kamera Ayarları Nerden Düzenlenir?
13-YeeChat Sohbet Odası Rahatız Edici Sesler Nasıl Kesilir?
14-YeeChat Sitesinde Otomatik Bot Nerden Ayarlanılıyor?
15-YeeChat Sohbet Sitesine En Fazla Kaç Yönetici Eklenebilir?
16-YeeChat Sohbet Odasından Mod Silme ve Çıkarma?
17-YeeChat Sohbet Odası Dilini Nasıl Türkçe Yapabiliriz?
18-YeeChat Sağ Üstteki Ev Yani Diğer Odalarla Bağlantımı Nasıl Kesebilirim?
19-YeeChat Sohbet Odamın Ayarlarına Giriş Yapamıyorum?
20-YeeChat Notice Uyarısı Nedir?
21-YeeChat Parolamı/Şifremi Unuttum. Msn Adresime Yeni Parola Gelmedi Ne Yapmalıyım?
22-YeeChat Aktivasyon Linki Msn Adresime Gelmedi?
23-YeeChat Paralı Sohbet Odası Kaç Paraya Kurulur?
24-YeeChat Pro+ Sohbet Odalarında Video Nasıl İzletilir. Radio Yayını Nasıl Yapılır.
25-YeeChat Room Settings Ayarları Nasıl Değiştirilir?

1 yorum:

s.a ya kac gundur bağlantı hatası alyorum ne yaptıysam odalara gıremedım yardım

Yorum Gönder

Yorumunuzu Yazmadan Önce Aşağıdan Yorum Kurallarını Okumanızı Tavsiye Ederiz. Kurallara Uymayan Yorumlar Yayınlanmicaktır... Saygılar

-Yorum Kuralları-
1-Yorumlarınız Konuyla Alakalı Olsun
2-Kötü İçerikli,Küfür,Ahlak Dışı veya Size Yakışmayan Kelimeler Kullanmayınız
3-Yazım Kurallarına Uygun Okunaklı ve Açıklayıcı Yorumlar Yazmanızı Umuyoruz
4-Sitemizde Yazılan Yorumlardan Site Yöneticilerimiz ve Sitemiz Kesinlikle Sorumluluk Altında Değildir... Yorumların Tamamı Yorumu Yazan Kişilerce Yayınlandığı için Mesuliyet Kabul Edilmemektedir.
5-Yorum Yazmanız İçin Google veya Blogspot Hesabınızın Olmasından Bahsediliyor... Şayet Hesabınız Kaydınız Yoksa Eğer Aşağıdan ADSIZ seçeneğini Seçerekte Yorumunuzu Anonim Olarakta Yazabilirsiniz.
6-Yorumunuzu Adsız Seçeneğini Seçerek Yazıp Gönderecekseniz Eğer Yorumun Sonuna Kendinizi Tanıtıcı Notlarda Bırakabilirsiniz Ad,Soyad Şehir,Yaş Öğrenim Durumu vb.
7-Surç-u Lisan Ettiysek Af Ola Sitemizde Sizi Ağırladığımız İçin Çok Büyük Bir Kıvanç ve Mutluluk Duymaktayız... Teşekkürler Grup Sohbet Ekibi...