Sorunsuz Bağlantı için www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com sitesinden giriş yapınız.

17 Temmuz 2010 Cumartesi

Facebook'ta Bedava Reklam

Facebook anda, her şey hakkında dünya daha sosyal yapıyor ve daha fazla kişiselleştirilmiş deneyimler yaratarak yok. On Facebook, people do everything from remembering their friends' birthdays to reuniting with old classmates to even finding people willing to donate their organs to save their lives. Facebook, insanların Arkadaşlarınızın doğum günlerini hatırlayan eski sınıf arkadaşlarıyla bile insanların organlarını bağışlamak hayatlarını kurtarmak isteyen bulma yeniden birleştirme için her şeyi yaparız. We think making the world more personal and social is having a profound impact on the way we relate to the people, communities and institutions around us. Biz dünya daha kişisel hale düşünmek ve sosyal biz insanlar, topluluklar ve kurumlar çevremizdeki ilgili yol üzerinde derin bir etki yaratıyor.

In a more connected world, advertisers are social too. Daha bağlı bir dünyada, reklamverenler sosyal de var. This gives you the chance to connect to the companies and brands you like and learn more about their products and services. Bu şans şirketler ve markalar gibi bağlanmak verir ve bunların ürünleri ve hizmetleri hakkında daha fazla bilgi. We believe that more personalized social advertising complements the ways that people use Facebook every day—to discover, share and connect with the people and the world around them. Biz daha kişiselleştirilmiş sosyal reklam insanlar her gün, paylaşmak keşfetmek ve insanları ve çevrelerindeki dünya ile iletişime Facebook kullanma yollarını tamamlar inanıyorum.

Whether it's a new car, a local dentist or a t-shirt, many of the things you discover on Facebook come from your friends. yeni bir araba, yerel bir dişçi ya da t-shirt, sen Facebook'ta keşfetmek şeyler birçok arkadaşlarınızla gelen olsun. Just as advertising has changed the experience of searching on the web, we think advertisers are a meaningful part of the social graph and the online experience as a whole. Tıpkı reklam web arama deneyimi değişti, reklam sosyal grafiğin anlamlı bir parçası ve bir bütün olarak online deneyim olduğunu düşünüyorum.

We have designed Facebook to provide relevant and interesting advertising content to you in a way that protects your privacy completely. Biz Facebook size tamamen gizliliğinizi korur bir şekilde alakalı ve ilgi çekici reklam içerik sağlamak amacıyla tasarladık. We never share your personal information with advertisers. Reklamverenlerin, kişisel bilgilerinizi paylaşmak asla. We never sell your personal information to anyone. Biz hiç kimsenin kişisel bilgilerinizi satmak asla. These protections are yours no matter what privacy settings you use; they apply equally to people who share openly with everyone and to people who share with only select friends. Bu korumaları sizin hangi gizlilik ayarları kullanmak olursa olsun, onlar açıkça herkesle paylaşmak ve insanlara paylaşan sadece seçmek arkadaşlar insanların eşit olarak uygulanır.

We also protect your privacy by virtue of the way our advertising system works. Aynı zamanda reklam sistem işlediğine gereğince gizliliğinizi korumak. Because our system chooses which ads to show you, we don't need to share any of your personal information with advertisers in order to show you relevant ads. sistemimiz hangi reklamların, biz alakalı reklamlar göstermek için herhangi bir reklamverenler ile kişisel bilgilerinizi paylaşmak gerekmez göstermek için seçer çünkü. In order to advertise on Facebook, advertisers give us an ad they want us to display and tell us the kinds of people they want to reach. amacıyla Facebook'ta tanıtımı için, reklamverenler, bizi bize göstermek için ve bize onlar ulaşmak isteyen insanların türlü söylemek istediğiniz bir reklam vermek. We deliver the ad to people who fit those criteria without revealing any personal information to the advertiser. Biz reklamverene herhangi bir kişisel bilgi vermeden bu kriterlere uygun kişilere reklam sunar.

The only information we provide to advertisers is aggregate and anonymous data, so they can know how many people viewed their ad and general categories of information about them. reklamverenlerin sağlayabileceği tek bilgi agrega ve anonim veriler, onlar kaç kişi reklam ve bunlarla ilgili bilgilerin genel kategoriler izlendi bilmek böylece. Ultimately, this helps advertisers better understand how well their ads work so they can show better ads. Sonuçta, bu reklamverenler daha iyi daha iyi reklam göstermek, böylece ne kadar iyi reklamlarını iş anlamanıza yardımcı olur.

Advertisers can also request that we display ads based on the things you have said you liked in your profile. Reklamverenler ayrıca biz sizin profilinize hoşlandığını söyledi reklamları şeyler dayalı görüntülemek isteyebilirsiniz. We think this means you will get ads that are more personalized to your real interests and this makes your experience on Facebook even better. Bu daha gerçek çıkarlarına kişiselleştirilmiş ve bu daha da iyi Facebook'ta deneyime dönüştürüyor reklamlar alacağınız anlamına gelir düşünüyorum. For example, if you are a small business selling tents you might want to target adults ages 18-49 who have liked camping or hiking. Örneğin, küçük bir iş sizi kamp veya yürüyüş sevmişimdir yetişkin yaş 18-49 hedeflemek isteyebilirsiniz çadır satış iseniz. Our advertising system only shows the number of people who fit those criteria. Reklam sistem sadece bu kriterlere uyan kişi sayısını gösterir.

Once the ad runs, we report how many people saw or clicked on the ad and we provide aggregate demographic information. gördüm kaç kişi ya da reklam tıkladım ve biz toplu demografik bilgileri bir kez reklam ishal, biz sunduk. We do not show individual profiles or personal information in our reporting tools. Biz bireysel profilleri veya raporlama araçları olarak kişisel bilgilere görünmüyor.

If you are interested in seeing how this works, you can watch this video: Bunu nasıl çalışır rüyet ile ilgileniyorsanız, bu videoyu izleyebilirsiniz:



We have built—and are continuing to grow—a successful advertising business that gives you the opportunity to discover and connect to things you like while respecting your privacy no matter how you choose to share your information. Biz dahili ve fırsat keşfetmek ve ne olursa olsun size bilgileri paylaşmak tercih gizliliğinizi saygı gibi şeyler bağlanmak verir büyüyüp-başarılı bir reklamcılık işinde devam etmektedir var. We think an online advertising experience that is social and puts consumers at the center of an ongoing, two-way conversation is better for people and businesses alike. Düşündüğümüz sosyal ve devam eden bir, iki yönlü konuşma kişi ve işletmeler hem daha iyi olduğunu merkezinde tüketici koyar bir online reklam deneyimi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu Yazmadan Önce Aşağıdan Yorum Kurallarını Okumanızı Tavsiye Ederiz. Kurallara Uymayan Yorumlar Yayınlanmicaktır... Saygılar

-Yorum Kuralları-
1-Yorumlarınız Konuyla Alakalı Olsun
2-Kötü İçerikli,Küfür,Ahlak Dışı veya Size Yakışmayan Kelimeler Kullanmayınız
3-Yazım Kurallarına Uygun Okunaklı ve Açıklayıcı Yorumlar Yazmanızı Umuyoruz
4-Sitemizde Yazılan Yorumlardan Site Yöneticilerimiz ve Sitemiz Kesinlikle Sorumluluk Altında Değildir... Yorumların Tamamı Yorumu Yazan Kişilerce Yayınlandığı için Mesuliyet Kabul Edilmemektedir.
5-Yorum Yazmanız İçin Google veya Blogspot Hesabınızın Olmasından Bahsediliyor... Şayet Hesabınız Kaydınız Yoksa Eğer Aşağıdan ADSIZ seçeneğini Seçerekte Yorumunuzu Anonim Olarakta Yazabilirsiniz.
6-Yorumunuzu Adsız Seçeneğini Seçerek Yazıp Gönderecekseniz Eğer Yorumun Sonuna Kendinizi Tanıtıcı Notlarda Bırakabilirsiniz Ad,Soyad Şehir,Yaş Öğrenim Durumu vb.
7-Surç-u Lisan Ettiysek Af Ola Sitemizde Sizi Ağırladığımız İçin Çok Büyük Bir Kıvanç ve Mutluluk Duymaktayız... Teşekkürler Grup Sohbet Ekibi...